JERAWAT BERNANAH AKIBAT RESDUNG | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, October 2, 2014

JERAWAT BERNANAH AKIBAT RESDUNG

"Aduss....stressnya dengan jerawat ni..."


Pernah tak mengeluh macam ni,
dah macam2 produk skin care guna,tapi tak nak hilang jugak jerawat kat muka...

 Kalau u olls nak tahu,produk skin care tu utk kegunaan luaran je,tapi kalau dalaman badan tak elok,jerawat tu takkan hilang..
 punca utama jerawat liat nak hilang ialah sebab resdung.

4 jenis jerawat akan terjadi pada wajah jika kita biarkan ulat resdung ini terus bersarang,

antaranya:
✔ Jerawat bernanah.
 ✔ Jerawat jenis ketulan besar
✔ Jerawat halus
 ✔ Jerawat berdarah


 Bagaimana Mengenali Resdung Muka?
 Ia nya adalah satu benda putih yang berbau busuk di bawah lapisan kulit muka. Kalau anda picit keluar putih-putih itulah kuman resdung yang menyerang muka anda.

 Adakah anda rasa geli?

Itulah hakikatnya....

Cara Terbaik Atasi Masalah Ini:
 Wealthy Wellness merupakan alternatif terbaik yang diformulasikan dari herba-herba berkualiti tinggi yang memberi kesan seawal 3 hari.

 Selain muka licin..uols dapat juga khasiat yang ini .
Merawat masalah kerap bersin,berhingus dan hidung tersumbat.
 Merawat masalah rambut gugur .
 Merawat masalah kelumumur di kepala .
 Merawat masalah sakit kepala akibat resdung .
Merawat masalah jerawat bernanah
Merawat masalah berkaitan alahan(alahan seafood,debu) .
Merawat masalah dengkur yang kronik ketika tidur. .
 Merawat masalah gatal-gatal pada kelopak mata,hidung,tapak tangan,kepala dan anggota badan lain. .   Merawat masalah nafas berbau,badan berbau dan peluh berbau.
 Merawat masalah ketumbuhan dalam hidung akibat resdung.

 Cara Pemakanan:
 ► Hanya koyak dan minum.
► Hanya perlukan 1 sachet 1 hari.
 ► 1 sachet sebelum breakfast @ sebelum tidur.

 Proses :
1) Kesan dapat rasa seawal 1 hari.
 2) Dalam tempoh 24jam,ia akan merawat dan membunuh tempat bersarangnya ulat-ulat resdung.
 3) Jika resdung yang kronik,akan terasa seperti ada denyutan pada bahagian anggota tertentu,ini merupakan tindak balas terhadap ulat resdung.
 4) Resdung akan dikeluarkan melalui lendir hingusan,pembuangan air kecil dan pembuangan air besar. * Perubahan setiap orang berbeza
. * Kesan cepat atau lambat bergantung kepada genetik & hormon individu.

Cara Order
 sms/whatsApp "RSD" ke 019-2616765
 ► AGEN DIPERLUKAN SEGERA (4 kekosongan di N.SEMBILAN)



HARGA RM105 semenanjung /RM110 ss
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin