March 2013 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, March 21, 2013

SIAPA YG TAK PERNAH JATUH...

ini cerita lama..bulan feb haritu basikal lama dah kecik sangat utk aiman..
so decide beli yg baru dan nampak budak besar sikit hihihi

sebenarnya yg kecik tu pon kami belum bukak tayar 2 tepi tu..bila beli yg baru ni baru ajar dia imbangkan badan sehari jer belajar ...jatuh2 tu biasa lah..bawak ajar kat taman tempat lapang...tak da kereta lalu lalang..senang..kalau jatuh pon jatuh atas padang..tapi masa belajar aritu tak da la jatuh teruk2..
janji nak bagi masa birthday bulan 12 haritu..tapi biasa la..tangguh2..sampai dia kata kami janji tipu dia
aisya guna yang lama..nasib la dia tak meminta2 masa kat kedai basikal tu...memahami..guna jer yg abang punya :)....nanti mama beli ..tunggu yang tu rosak 
caiyook !aiman ...ajar dgn psikologi...beri galakan dan puji2 lebih sikit..kejap jer boleh...
video
jatuh2 lagik
video 
hari kedua ...yang ni dah terer sikit


*********************************************************************
IKLAN JAWATAN KOSONG
untuk projek terbaru  .kami memerlukan KIOSK KREW  -kawasan bukit jalil
berminat hubungi nombor tertera ya ..
 

Monday, March 18, 2013

WARDROBE UNTUK SI BUJANG

sejak aiman bersekolah ni..dia dah macam malu nak salin2 baju depan mama...nak masuk bilik kunci pintu lagik..dah bujang betul rasa...

pastu demand nak almari kat bilik dia..sebelum ni merata2 baju derang..kat bilik no 2..kat bilik mama..so utk mengurangkan pening kepala dgn kain baju dan barang2 mainan derang...kena jugak buat dulu kat bilik no 3. nii..bilik no 2 tak buat apa2 lagi..dahulukan yg ni dulu lah....
katil ni ada bahagian bawahnya.tapi derang nak berhimpit gak sattu katil tido sekali .. dah besar sket nnt kena tido bilik asing lah..
sebelum..sayang betul nak tutup sini...suka dinding corak ni

saya survey 3 kontraktor.. 2 di seremban..satu lagik kawan recommend kontraktor dari puchong..everskill design..harga terbaik antara ketiga2 kontraktor tu..walau ditambah transportaion..still murah lagik
simple ja...6kaki..9 kaki tinggi..puas hati lah..leh simpang barang byk sket kt atas tu..
cermin besar tu tambah rm150

ada ruang utk hanger utk box yg tinggi sket tu...gambar ni belum letak

settle satu bahagian...bilik no 2 tak settle lagikkkkkkk..

======================================================================

PROMOSI


pure hydrolize marine collagen 150 000mg
hanya kolagen tiada yang lain!
 Sebotol RM70 + poslaju RM6

 2 botol RM130 (PERCUMA poslaju)

CARA BELI
========
 hanya sms/whatsapp ke 019-2616765 atau lawati www.emenar.com.my
 

Wednesday, March 6, 2013

DI BAWAH SATU BUMBUNG ~ EMENAR


Akhirnya....saya menghimpunkan semua produk biznes saya di bawah satu bumbung EMENAR ,dengan rasminya saya menjemput kawan2 ziarah website rasmi emenar  www.emenar.com.my 

Alhamdulillah di atas sambutan yang tidak putus2 untuk  kolagen,studio unit di port dickson..dan juga madu .
Terima kasih di atas sokongan dan kepercayaan anda kerana memilih perhidmatan kami. Kami cuba dari masa ke semasa untuk meningkatkan servis perkhidmatan kami
  

nota kaki : Semoga para pejuang kita semua selamat dan dilindungi Allah dalam mempertahankan negara..Amiiiin...#prayforsabah
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin