program diet gagal pada hari kedua | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, February 28, 2008

program diet gagal pada hari kedua


dah ala2 penyu takdak leher dah muka aku


aku rasa aku nk cuba diet sket ..takut badan naik mendadak lak.maklum ler..usia dh meningkat..metabolisme dh kurang,dulu2 dok pulun nk naikkan berat ..bkn main susah lagik..skrg ni mak aii..sng nau jarum timbang tu meluncur ..


aku hanya nak diet waktu malam ajer ..tak nak mkn nasi lagi. ewah..mlm pertama berjaya..mkn bihun sup sajo..smlm misi fail setelah somiku membeli ikan siakap masak 3 rasa ..terpaksa la aku makan (dlm terpaksa2 tu..nasi bertambah jugak)..sonok la somiku perli aku ajer..nk diet konon!chaiit podah!takper2 akan ku cuba jugak..mengurangkan lapisan perut ini sob sob sob

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin