suami isteri satu tempat keje | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, February 27, 2008

suami isteri satu tempat keje



topik era pagi tadi ..ada sorang caller lelaki..dia kata boring lah kalo somi isteri satu tempat keje..hari2 tgk muka yg sama..balik umah tgk muka yg sama lagi..

emmm..betul ker?masing2 ada pendapat masing2 kan..
pada saya ada baiknya jugak satu tempat keje ni..leh save tol,myk ,pahtu masa dlm kete tu kira masa bersama suami uk discuss apa2 jer la..balik umah kang nk melayan anak pulak..pahtu plg jimat tak payah ada 2 keta..jimat giler...how i wish ..sy tak payah bayar hutang keta..

kalo tak nak boring..jgn la berdua jer kat opis..time lunch pegi join kwn2 masing2 kan..so tak lah boring..apa2 pon its depends on individu
saya pulak..somi ke selatan..sy ke utara,,huhuhu..duit tabur atas jalan ajer..

bestnya kan kalo kami satu arah ..sukenya kalo somi anto n jemput dr opis hari2..
apa2 pon bersyukur masih ada pekerjaan...kang kalo ngomel pasal keje..tak abih2..

3 comments:

nasazfrog... said...

wah... 1 tempat keje,, ade tapi jarang la kan... ok tak? tapi kalu pk dari rasionalnyer bagus lah, selamat n jimat kan..kan..kan..

NaZa said...

aku xsatu tpt keje, tp pi keje skali. anto n jemput..best ana.. mcm masa dating2 dulu . hahah

ANAKIRANA said...

nasaz ,
ada jer kat opis aku ni ,itu la rasa cm best jer..hanya org yg alami yg tahu hihi

naza,
itu la best jer somi amik anto..huhuu..
aku dpt chance dtg keje sama2 pon dh sonok ..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin