SIAPA YG TAK PERNAH JATUH... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, March 21, 2013

SIAPA YG TAK PERNAH JATUH...

ini cerita lama..bulan feb haritu basikal lama dah kecik sangat utk aiman..
so decide beli yg baru dan nampak budak besar sikit hihihi

sebenarnya yg kecik tu pon kami belum bukak tayar 2 tepi tu..bila beli yg baru ni baru ajar dia imbangkan badan sehari jer belajar ...jatuh2 tu biasa lah..bawak ajar kat taman tempat lapang...tak da kereta lalu lalang..senang..kalau jatuh pon jatuh atas padang..tapi masa belajar aritu tak da la jatuh teruk2..
janji nak bagi masa birthday bulan 12 haritu..tapi biasa la..tangguh2..sampai dia kata kami janji tipu dia
aisya guna yang lama..nasib la dia tak meminta2 masa kat kedai basikal tu...memahami..guna jer yg abang punya :)....nanti mama beli ..tunggu yang tu rosak 
caiyook !aiman ...ajar dgn psikologi...beri galakan dan puji2 lebih sikit..kejap jer boleh...
video
jatuh2 lagik
video 
hari kedua ...yang ni dah terer sikit


*********************************************************************
IKLAN JAWATAN KOSONG
untuk projek terbaru  .kami memerlukan KIOSK KREW  -kawasan bukit jalil
berminat hubungi nombor tertera ya ..
 

2 comments:

Puteri Satu said...

aqilah stil beskal tayar 4 lagi..hehhee....

Ana kirana said...

tak pe kak..slow2..aisya tu pon kayuh tak betul lagik...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin