CUTI2 JOHOR : LEGOLAND MALAYSIA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 28, 2013

CUTI2 JOHOR : LEGOLAND MALAYSIA

Sambungan cuti2 johor yang lepas.....tiket semua saya beli online saja..dapat disc 20% ...malas nak beratur panjang nak dapatkan tiket percuma utk budak ...kami sampai kat pintu masuk ni dah kul 10..leh tahan panas walaupon masih pagi..parking pon jauh ...jenuh jugak menapak bawak perut ni

masa tiba tak ramai orang kat entrance..ramai masih dok beratur beli tiket..kami terus masuk ja terus tuju tempat2 nak main ...
keseluruhan nya derang dapat main semua la...beratur tak lama sangat..dalam 5-10 minit  gitu...saye jadi cameraman aja la huhuhu

dah buat siap2 plan sape main apa.
4D studio ngn city stage (magic show) mesti tengok ...time ni la leh rehat2 sikit..



                                                aiman sempoi..tak kisah naik ngn sape pon..bapak naik ngn aisya










                                                                view dari menara..






                                                      mama tengok pon kecut perut hehehe..
                                                                     aiman rilekkkk


                                 beli la sikit2 buat kenangan mai sini..mahal lah ..tak sanggup nak berhabis duit kat sini
                                             sampai matahari terbenam kami dok sini...baru gerak balik...sakitnya kaki makkkkk...letih sangat..yer la..i jalan bawak muatan sarat hehehe...asalkan anak2 happy..lepas ni cuti sekolah tak bejalan mana dah ..tak larat bawak perut :)




***************************IKLAN***************************************

malas nak bercuti jauh2?   jom bawak famili  main2 air kat sini >>>> Prima Inland Sea Resort ,Port Dickson

penginapan semalam RM150 sahaja (tidak termasuk tiket)

hubungi 019-2616765 (sms dan wassap sahaja )



No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin