AIMAN @ SWIMMING CLASS | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 24, 2011

AIMAN @ SWIMMING CLASS

mak tak reti berenang tak per...biar anak reti berenang..apa2 anak selamatkan mak heheheh....motto apa ko pegang ni ana oooiii...
ni first time gi tengok aiman swimming ....teringin nak tengok cikgu dia kata dia dah boleh berenang..
so sempena last class utk tahun ni ...mama buat lawatan tengok kemajuan ..
aiman amik kelas kat pusat akuatik stadium bukit jalil,RM80 sebulan ,4 kali sebulan

22112011192
seronok lah depa terjun kolam ..

22112011193
sebelum mula ...

22112011194
dah kesejukan..kalau tak jgn harap nak duduk atas


jom layan video kat bawah ni...mama berangan esok2 leh wakil nogori pon dah ok hahahaha...








5 comments:

wak gelas said...

wak pun sukak main air.... eeee wak dah datang nih nak komen komennnn...

Chik Na said...

anak chik na pun belajar berenang kat bukit jalil dulu... :)

Em's Family said...

menariknya.. :) emir pool kat atas ni je pun jarang bawak dia pergi main

Fiena said...

bagus aiman..

"bella Chentaku" said...

kl untuk adult pon rm80 jgk ke kak skung? acedemy ape eh

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin