MENYEPI ... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 17, 2013

MENYEPI ...

salam kepada pengunjung blog ku....

hampir sebulan tiada kabaran entri baru di sini ...sengaja mendiamkan diri...sibuk kerja duniawi jugak ...tak sempat nak merapu kat blog...sibuk baca mcm2 berita kat fb...ada betul ada fitnah..tak tau mana nak percaya..asben kata..setakat tengok boleh..pecaya jangan..
begitu mudah sekali cerita bohong disebarkan sekarang...

tiada laporan percutian setakat hari ni..heheh percutian seberang dibatalkan .sebab pilihanraya..suami ku dibekukan cutinya....balik kedah pon dah 5 bulan tak balik..insyaAllah minggu depan akan balik kedah dan cuti2 langkawi...itu jer la yg dekat..nak pegi bercuti..nak balik kedah..so kena pilih tempat yang boleh buat dua2 sekali

ada sesuatu berita tak sabar nak dikongsi..tapi simpankan dulu..

*****************************************************************************
ok kawan2..ni saya tolong promote kawan saya punya ..sesiapa yg minat tudung ala2 tudung arzu (shawl)
boleh tengok website kwn saya ni..cantik2 shawlnya..harga berpatutan..heheh kalau kat arzu saya tunggu sale 50% baru saya beli :)

jemput singgah yer KLIK SINI

1 comment:

n.a.j.w.a said...

tq Ana :-)bila hang nk bli nnt habaq kat aku naa..aku bg spesel price :-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin