BROOCH ISTIMEWA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, September 5, 2013

BROOCH ISTIMEWA

Istimewa pada mata saya
Balik kerja petang semalam...singgah ambil aiman dari transit taska ..
Kali ni dia berlari2 dgn laju macam tak sabar2 nak masuk kereta
masuk aja dalam kereta
"Mama!mama!cuba pejam mata..."
"naper" sambil tgk dia macam nak bawak keluar sesuatu dari poket
"pejam la.sekaran...ok..belum lagi..jgn buka lagi ..."
"ok.dah taraaaaaa" ..sambil senyum nampak gigi hitam dia tu hehe comei

saye pon kena buat2 terkejut lebih...
"wahhhh..aiman kasi mama ker..beli kat mana ni "
"beli kat sekolah..tadi ada org dattang jual...ada yang mahal "
"ni aiman beli brp.."
"seringgit ja "
Terima kasih aiman sambil salam dia ...sweettt sgt ..bkn nilai tu yg penting..tapi ingat jugak dia kat mama
dia bawak gi sekolah RM3..dah beli ni RM1 guna duit belanja sekolah dia

"mama..esok pakai tau.."
"yer..mama pakai.."
dan arini saye pon pakai brooch comel pemberian anak darjah satu ni..terharu teringat muka dia senyum seronok kot dapatt bagi hadiah kat mama

malam tu pulak dia dtg tny.."mama ..dekat bapak nak bagi apa ?"

Terima kasih aiman...mama sgt menghargai :)




*****************************IKLAN****************************************
Studio unit di PRIMA INLAND SEA RESORT (dulu dikenali Tiara beach resort,PD) RM150 semalam..harga lama walaupon harga minyak naik :) SMS/WASSAP : 019-2616765 -ana

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin