ARYAN DAH MAKAN... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, June 20, 2014

ARYAN DAH MAKAN...

haa cerita baby lagi hehhe..nak update cerita lain kemudian2 lah..seekarang ni dok teringat baby ...rasa nak gomol2 ja gigit2 bagi dia gelak
balik keje rasa masa suntuk sangat nak main2 dengan baby..dengan nak melayan kakak ngn abang lagi..masing2 berebut kasih sayang..

sekarang aryan dah start makan ..saya mula bagi masa umur 5 bulan setengah .start dengan puri buah ja dulu
buat stok utk beberapa hari...

gambar terkini..petang semalam balik keje main2 dengan dia dulu ..hihi dah cerah sikit kulit nya..dulu masa lahir ala2 adi putra gitu color kulit :p ..mama tak kisah ..gelap ke cerah ker..asalkan sehat sejahtera cukup sifat
abang kakak ni rajin melayan adik ..rajin la nak dukung nak meriba...esok besar2 kalau bergaduh mama tunjuk gambar kasih sayang korang ni haha
menjerit2 kalau tinggal dia sorang ..pagi2 riuh dengar suara dia masa bersiap


setiap kali nak amik gambar adik..2 beradik ni mesti la nak masuk jugak.. jeles katanya..kalau mama panggey baby sayang ker ..mestti tny ..kat derang tak panggey sayang
kakak menyuap adik makan...seronok sungguh melayan
bererbut2 nak suap baby
stok puri apple ..tahan 3 hari  ..sehari bagi 2 cube ..2x2oz..habis licin makan
semalam start bagi puri carrot..makcik taska bgtau dia tak berapa suka sangat..dah memilih yg manis2 aja

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin