BERSIARAN KEMBALI.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, June 13, 2011

BERSIARAN KEMBALI..

setelah tergendala beberapa hari.......terabai sekejap hal blogging..
tapi lepas ni akan sebok lagik....nak siapkan satu blog lagik ..blog pelaburan ...tunggu yer ..cewahh mcm ler femes  :P
pastu sebok pasal ehem ehem ..."passion for life"

pastu sebok pasal tiara.....sesekali datang dugaan berniaga.....masa tengah peak season tu ler..ada jer hal berlaku....masa musim cuti sekolah aritu..antena di blok G,F ada problem..menyebabkan tv tak clear..tak dpt siaran..masa guest telefon bgtau tv rosak..kami igt tv rosak tak leh on ke apa..terus usung tv kat umah....gi tukar kat studio.....siaran tak clear rupanya..igtkan antena point  kat bilik rosak...letak antena manual..dpt ler sikit2...pastu baru ni baru dpt tau..rupanya 2 blok terjejas..runner bgtau..guest mengamuk gak la..
 utk kes aku ni..kami pon cuba la nk pasang astro..tapi si tukang pasang cakap tak serupa bikin..dah la janji ngn guest..pastu tak jadi pasang sbb ada problem lak....tertangguh lah smpai ke arini..tapi nak kena settle minggu ni jugak...kepada tetamu2 yg mendiami unit F322 ..kami amat kesal dgn masalah yg berlaku..di luar jangkaan kami ..harap  benda ni tak jadi lagik..

sekian saja bebelan utk ari isnin...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin