MY HAPPINESS !! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, June 21, 2011

MY HAPPINESS !!

Alhamdulillah..syukur Ya Allah di atas perkenankan doa ku ...sungguh mcm tak caya jer..sblm ni berdoa tak spesifik..murahkan rezki kamii ya Allah..tapi kebetulan pada hari itu...selepas asben habis doa..aku sambung doa yg sgt spesifik.....
pastu keesokannya dapat berita gembira....itu yg mcm tak percaya..semudah itukah Allah makbulkan doa..kita kena yakin..lambat atau cepat..Allah tetap akan perkenankan doa kita..
satu impian ku dah termakbul...satu lagik belum..mungkin Dia ada percaturan yg lebih baik..kite hanya merancang....

satu wishlist dah terpadam dalam hati......tak sabar nak bercinta ngn pakwe baru ni ...hari ni aku cuti..igtkan boleh gi sambut kepulangan pakwe baru ..tapi oh tidak!hampa...sabar2 ...mengadap jer la gambar kat henpon siang malam selagik kau belum ada dlm genggaman

ok now nak target utk 3 thn punya projek...jom sama2 target ngn saye >>http://investwithmaaklmutual.blogspot.com/

DSC06722
DSC06726
kekasih2 aku

DSC06725

pepatah opismate kasi  "don't delay ur happiness" igt sampai bila2 ..hahaha bab cucuk mencucuk mmg laju derang ni

5 comments:

InaAchik said...

tahniah2... even tak tahu apa kebahagian itu, tetap nak nyebok tumpang gembira jugak! :p

wah, muka berseri seri tau!

Puteri Satu said...

wah... orang dah ada biz baru..makin comey...

na..akak tak tahu memang ada style pakai tudung cam tu.. kak ogy masa AF pernah pakai cam ni kan.. akak ingat dia pakai tudung senget..hahaha.. ana pakai cantik n kemas je....

WRC1320 said...

"don't delay ur happiness".....tolong la cucok2 kwn u tu!...hehehehe

ana-kirana said...

ina,
heheh tq2...karang kalau rajin kami tayang sket2 hahahha ....

berseri2 dgn mekap ja hahaha...

k.puteri ,
ya la tu :)
tak pasan lak kak ogy pakai heheh..ni saya beli anak tudung 2 tone tu..pastu kilas2 jer bg senget
akak tgk kemas time baru naik kete...lama sket dah serabai hehe ngn anak2 tarik sana sini

ana-kirana said...

faiz@wrc1320,
dah cucuk baik punyaaaaaaaaaa..hahaha kami suh beli sblm kuar anak no 3 hikhik baik punya planning..
bila nk invest ngn kami ni hahaha nk cucuk bab ni jugak :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin