SIMPLE2 UDAH.... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, May 10, 2011

SIMPLE2 UDAH....

akhirnya..jodoh icu (adik asben 2nd last) dah tiba....biar lambat asalkan bahagia
syiok betul dapat jodoh org dekat..jiran sebelah2 jer...boleh jalan kaki balik rumah kalau2 merajuk ngn laki
ataupon rasa2 malas masak..lari mai makan umah mak..

majlis tunang pon simple jer...tak der tema2 bagai ...senang...
insyaallah..bln dec nnt naik pelamin lah derang ...muka tunang icu tak penah tengok....mmg tunggu kenduri nanti lah....icu saja nak sembunyikan wajah tunang dia tu..hihi

DSC06593
icu...muka mcm asben masa kurus dulu


DSC06601
adat melayu dikekalkan...

DSC06611
dgn bakal mak mentua ...

DSC06599
lihat saja gambar...tak da idea nk caption
DSC06613
diapit oleh ana dan ana...yg baju merah tu biras aku...ana jugak panggey

DSC06606
cik mek ni di luar kawalan......

DSC06605
tengok gaya dia ..kepoh sungguh...org makan nasi..dia pi curi lauk dlm pinggan org..dia baru lepas makan tu

DSC06603
mama nak layan camera pon tak sempat hehehhe...sekeping cukop gambar gedik..

kpd icu....tahniah..jaga baik2..darah tgh manis org kata ..

minggu ni nak berehat kat rumah saja...sgt penat travel...melaka-kedah-melaka berturut2
rumah dah tak macam rumah dah kekdahnya..

2 comments:

MrS. F!zA said...

akk dh kurus!!! serius! dah dah jgn kata gmbr menipu..hihi

ana-kirana said...

fiza..hahahah ....sila ajdust resolution pc anda :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin