UCAPAN UNTUK MU.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, May 9, 2011

UCAPAN UNTUK MU..

8 May..hari ibu …esok 10 mei ..besday mak aku..Tiada sambutan …hanya panggilan telefon utk mak ..hadiah kemudian…hihi aku selalu ler delay ..
Mak tak minta apa..mak suruh doakan dia panjang umur sehat2 selalu ..
Bila dah ‘dewasa’ mcm ni…satu jer ..kena jaga hati mak..jgn bg mak kecik ati…susah hidup kalau mak kite kecik hati..
Dulu2 tak reti jaga hati..melawan ckp …kadang tu sampai mak menangis..mak selalu kata” yer laa..dah bela hang pa besaq tgk dunia merata..melawan la cakap kita ni” huhuhu

Di pihak anak2 aku pulak…belum mengerti apa2..
DSC06627
Bapaknya belikan kad wakil utk anak2….pastu bg lolipop!sgt cute..tQ!
Aiman yg naik kasi kad ni..”happy beday ibu” …aku dok dgr dia dok hafal ckp ibu ibu ibu…aku tido2 ayam kat atas

DSC06629
Bapak eja nama aisya pon salah ...huhu bapak2…

DSC06564
DSC06562
Walaupon mama garang mcm singa..hati mama lembut mcm bunga :P

Selamat hari Ibu !

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin