CARA BERKESAN PENGAMBILAN COLLAGEN PEPTAN F | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, April 10, 2012

CARA BERKESAN PENGAMBILAN COLLAGEN PEPTAN F

UNTUK DALAMAN
1. 5 g sehari = satu sudu besar penuh sekali sehari atau 2 kali sehari (10g)
IMG00731-20120406-0040
Satu sudu besar penuh

2. Dibancuh dengan minuman kegemaran anda ,sejuk atau suam. Ini lah untungnya amik raw collagen..boleh tukar2 perisa minuman anda sendiri .Jangan bancuh dgn air panas kerana dikhuatiri khasiat kolagen akan hilang.
IMG00729-20120406-0038
Stok marigold saya ..plg suka perisa grape..air marigold ni bau kuat dan dapat mengatasi bau ‘ikan’ kolagen tu

3. Seeloknya diambil ketika perut kosong utk penyerapan kolagen yg maksimum .spt sebelum sarapan pagi atau paling optimum adalah sebelum tido kerana 2 jam pertama waktu tido adalah dipanggil waktu alpha dimana pembentukan semula sel2 berlaku dan sel dibaik pulih.

4. Penting utk minum air yg mencukupi 1-2 liter sehari…kalau kurang air akan rasa mcm sakit tekak gitu…
5. Boleh jugak dicampur dgn yogurt dan lain2..

UNTUK KEGUNAAN LUARAN

Lagik satu kebaikan beli raw collagen ni….boleh digunakan dlm moisturizer ,buat masker,letak dlm lotion badan,campur dgn bedak sejuk…etc.

1.Krim pelembap berkolagen
-kalau kat luar krim kolagen ni mahal tau..cuba tgk kandungan ..ada yg tulis marine protein ,amino complex n etc..pokoknya benda yg sama =kolagen.
So ,gunakan krim pelembap yg anda guna sekarang.campurkan sedikit kolagen ked lm bekas pelembap ,biarkan ia larut dan sebati.Jgn byk sgt..nnt bau ikan dan melekit muka .Sapu tiap malam sebelum tido ya!

2. utk buat masker..boleh dibancuh dgn toner agak2 pekat dan sapu di muka..biarkan 30minit dan bilas

3.letak dalam lotion badan

REAL TESTIMONIAL drp customer saya sendiri…
Kebanyakan customer yg oder trial pack ..akan repeat oder selepas 2 minggu pengambilan
testimoni collagen peptan a
testimoni collagen peptan c

testimoni collagen peptan b


peptan collagen 2
Saya memperagakan tudung Nur Kasih : )….harus perasan tayang muka sendiri :p
Harap anda tidak berasa loya2 hihihhiihhi


Nak beli COLLAGEN POWDER PEPTAN F ?
LIHAT KEBAIKAN COLLAGEN DI SINI


Anamusa80@yahoo.com
019-2616765
Bbm pin: 2816719F

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin