MENGAPA ANDA PERLU MENGGANTIKAN KOLAGEN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, April 20, 2012

MENGAPA ANDA PERLU MENGGANTIKAN KOLAGEN

Sekiranya pengeluaran collagen berkurangan, badan kita terutamanya kulit akan menjadi kering.

Kekurangan ini jelas kelihatan di permukaan kulit dengan kedutan atau kulit yang nampak kering. Masalah ini sebenamya berpunca dilapisan kedua kulit (dermis) dimana terdapatnya collagen, “elastin” dan kelembapan. Dermis di dalam muka terdiri daripada kebanyakannya collagen.
collagen skin 3
Apabila collagen berkurangan keadaan kulit menjadi lebih teruk. Pengambilan collagen seperti dalam bentuk minuman membantu badan untuk menambah dan memperbaiki collagen yang didapati di bahagian-bahagian seperti kulit dan juga berfaedah kepada ligamen, tulang, sendi, 'muscle', 'tendon', gusi, gigi, mata, saluran darah, kuku dan rambut.

collagen skin 2
Pengambilan collagen tambahan membantu pembentukan semula tisu-tisu penghubung. Ini telah dibuktikan sebagai satu kaedah anti penuaan. Collagen boleh mencegah tanda-tanda awal penuaan. Dengan pengambilan collagen secara berterusan, anda akan dapat menikmati kehidupan dengan wajah jelita dan muda. Siapa yang ingin muka yaug berkedut sekiranya boleh dielakkan dengan pengambilan tambahan collagen?


collagen skin


>>tentang collagen yg saya jual ..lihat sini

>>lihat kesan/kebaikan collagen di sini


>>cara pengambilan collagen lihat sini

utk beli collagen contact saya :_
anamusa80@yahoo.com
019-2616765
bbm : 2816719F

LIMITED TIME OFFER 20 april-30april : pembelian 500g ke atas..anda layak mendapat voucher diskaun rm20 utk penginapan di STUDIO TIARA BEACH RESORT

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin