HARI YANG MANIS DAN COMEI .... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, May 17, 2012

HARI YANG MANIS DAN COMEI ....

semalam ada majlis hari guru dan hari ibu kat tadika aiman & aisya...rajin cikgu2 dia buat majlis nak meraikan ibu2 ni ....
majlis dimulakan dgn ucapan utk ibu dan jugak guru ..lepas tu persembahan tarian dan nyanyian ..
first time utk aisya menari menyanyi...malu2 lagik derang..


IMG00973-20120516-1531
persembahan nyanyian dalam bahasa mandarin dari kanak2 6 thn..

lepas tu sesi potong kek utk ibu2 ..dan sesi bergambar ,kemudian anak masing2 keluar bagi kad utk mama masing2 ...touching tau :)

IMG00978-20120516-1553
daripada aiman...cantik dia color


IMG00974-20120516-1545

kek utk ibu2 potong...sedappppp


IMG00980-20120516-1553 IMG00975-20120516-1551
aisya nak kasi kad utk mama pulak...
IMG00983-20120516-1652
kad daripada aisya....cikgu dia la ni buat

IMG00981-20120516-1635 IMG00982-20120516-1635
isi kandungan utk mama..copypaste kat mana ni hihihi

IMG00969-20120513-2017

ni pulak kad version bapak kasi ...
IMG00970-20120513-2018

terima kasih semua..terima kasih cikgu2 tadika ...terima kasih bapak aiman n aisya :)

niat utk meraikan ibu dan guru..tak per kan bukan menyesatkan..
 utk cikgu2 mama bagi redvelvet cupcake ja..utk cikgu kelas aiman ja bagi tudung ..sbb dah last year tahun ni kan..

1 comment:

Deq's Qienz said...

aloloo..so sweet..kali nih saya xdapat kad hr ibu coz cik Qhayra xgi skul masa tuh :( huhuu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin