PENGALAMAN PERTAMA TGK BOLA LIVE | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, May 31, 2012

PENGALAMAN PERTAMA TGK BOLA LIVE

seumur hidup  ...ni la kali pertama gi tengok perlawanan bola sepak kat stadium..
masa ni JOHOR FC vs n.sembilan ...dulu masa kedah lawan tak berani nak gi tengok takut aisya lari2..kali ni beranikan jugak bawak dia..rupanya dia dok elok saja hehehe...salah sangkaan saya


IMG00962-20120512-2048
sebelum game lagu negaraku dimainkan..
IMG01144-20120512-2059
pegi dgn anak2 kak chom ..so ada terselit 2 org penyokong JFC

IMG01142-20120512-2058
IMG00966-20120512-2129
aisya berkelakuan baik sepanjang masa ....mcm tak caya lak
IMG00965-20120512-2051
yg baju oren tu penyokong johor ..aiman pon curang sokong johor
IMG00963-20120512-2051
i sokong hijau kuning tapi memegang konsep di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung..maka saya menyokong pasukan nogori...dan pada malam itu ..mmg nogori main menyerangggg aja..menang 2-1 !

saya rasa lagik seronok tgk kat tv kot..clear sket tgk pemain ..kat stadium meriah ngn riuh2 kompang sorak ..kat tv ada REPLAY heheh..kat sini kalau terlepas tengok ja..nasib lerrrr..
kt stadium nak jerit sorak pon tak per :p ..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin