SUMBER UNTUK MELABUR DALAM UNIT TRUST | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, August 11, 2011

SUMBER UNTUK MELABUR DALAM UNIT TRUST

org dok kalut pasal posa dan raya..aku dok kalut pasal unit trust hehehe....

semalam pegi jumpa prospek...tahniah kerana mengambil langkah pertama untuk melabur di saat2 market tengah drop sekarang ni ..terima kasih kerana mempercayai saya sebagai perunding anda :)

tadi pegi MAA HQ ..wahh ramai nya orang nak submit form..saya jer submit utk bukak akaun ..derang seme submit slip tambahan pelaburan...org amik kesempatan masa harga unit tengah rendah sekarang ..

ok yg saya nak share kat sini..cara nak mula melabur dalam unit trust ni

1.Melalui skim EPF akaun 1 ..yg ni boleh rujuk blog saya utk keterangan lanjut  >>http://investwithmaaklmutual.blogspot.com

2. Menggunakan tunai ..
minimum utk bukak akaun pelaburan hanyalah RM1k ,
sama ada nak invest lumpsum atau regular...
kalau regular..boleh topup minimum rm200 tiap2 bulan

utk regular boleh direct debit ,dan juga menggunakan kredit kad utk potongan (easy invest)

boleh contact saya utk maklumat lanjut >> 019-2616765 (ana)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin