TIPS MURAH REZKI .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 25, 2011

TIPS MURAH REZKI ..

sempena bulan ramadhan ni..ramai amik kesempatan menghulurkan derma kepada yg memerlukan ...tangan yg memberi lebih baik dari yg menerima ..lepas ramadhan pon elok diteruskan ..
arini nak share ....aku suka baca blog hafizal --keja dia jurukur tanah..byk tips yg dia share...dia selalu jumpa org2 bisnes..org2 kaya..so dia rajin bertanya..mcm mana derang boleh berjaya dan sebagainya...kebanyakan tips yg mereka amalkan..10% + 2.5% ..

apa itu 10% dan 2.5% ..?salah seorang org yg dia jmpa tu kata..keuntungan yg dia dapat..dia dahulukan 10% utk belanja utk ISLAM ..2.5% lagik adalah zakat...

insyallah sama2 kite amalkan...tgk mcm senang..tp bila dah dpt untung tu mula la kan nk berkira2....nak baca lagik boleh terjah blog  http://mindahartawan.com/ ..cerita pasal pelaburan tanah,..rumah..emas etc...

lagik satu...jgn lupa bagi kat MAK ....berkat ..mintak mak doa lagik bg kite murah rezki..berjaya dlm biznes ..
kite bagi mak gembira...Allah akan bagi balasan segera kat kite ..apa2 yg kite buat baik kat MAK ..insyaallah....tu jer..tiba2 jadik baik pulak entri ni heee..

selamat balik kampung..harap kite semua selamat sampai ..selamat balik semula...

2 comments:

my little family / kaftanbatik said...

SELAMAT HARi RAYA AiDiLFiTRi ANA.
dari MAMA ANiS SEKELUARGA... :-)

hafizal said...

salam ana.. trima kasih laa sebab sudi layan blog saya.. he he

mana-mana yang baik tuu.. awak ambik laa.. mana yang tak baik tuu.. awak letak tepi aaa.. :))

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin