BERAYA DALAM KRISIS …. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, September 8, 2011

BERAYA DALAM KRISIS ….

cuba update dalam satu entri saja....nak buat ber part2 pon tak sanggup..sbb beraya dalam tensen
bukan tensen ngn laki ..tensen ngn masalah air yg tak sudah2...tiap kali tiba raya...
tapi kali ni lagik teruk...selalu siang tak de ..malam ada leh tadah masuk tangki ...ini siang malam tak dak
mmg tensen sgt2!ngn balik bercuti...baju berbakul tak basuh..mandi kena catu sehari sekali

ngn nak masak2 utk raya ..nak basuh pinggan mangkuk..seriussss seksa sangat2!!!sket2 lagik nak call karam sing walia suruh mai bukit raya hihihiihihih

jadi mukaddimah sudah menceritakan segala2 nya..
raya kami sederhana saja..adik beradik pon tak ramai..pecah2 la..sorang balik mentua..sorang balik sini..
aku raya pon 3 buah rumah saja ...jimat tak mau peluh keluar banyak hahahah

lain2 nya berehat kat rumah... raya=cuti ,tengok wayang ..

balik kampung kali ni tak jem sgt..tak mencabar lak rasa :P
kami balik ke kedah hari sabtu..berjalan lancar ..jem ler skett kat perak ..
balik ke melaka hari jumaat..pon tak jem...dari melaka ke seremban hari ahad..langsung tak jem..aihhh pelik cam tak raya pulak..

baju raya aku pon 2 pasang ja ..so nnt ulang tayang pakai yg sama..recycle jer baju2 yg mana ada nanti..nak membeli pon tak sempat ....kain siap..baju tak dak ..malas nak gi cari ..

layankan gambar yg ada jer..susun atur terabur sket..
P1240669
leh lak salam senyum2 ek..hehehe ampunkan dosa dinda ya kanda ..rasa cam tak da dosa jer :) ..kan kite hari2 salam kira maaf hari2 la kan
asben aku ni malu sket ..nak peluk2 depan mak ayah aku..aku belasah gak..padan muka dia hahahaha
duit raya belum kasi lagik niiiihhh aihhh..buat2 delay nampak :P




P1240663
yang muda tidak lupa ..apa yg dimohon maaf nya tak tau lah

P1240657

P1240653
mak melaram raya kali ni....anak bongsu dia baru dapat gaji  ..sponsor dari atas sampai bawah

P1240667
aisya ngn bapak
P1240646
cebek..org amik gambar tak ajak dia

P1240664
ececece...selamat hari raya bapak..ni ucapan dia salam ngn sapa2 pon...



P1240658
bakal inspektor ...dok suruh aku cari calon kat dia...sapa2 yg single leh mohon yer :)
P1240679
banyak ni jer la yg ada hari tu ...abang balik dah tengahari

P1240645
cobaan aiman mengulum senyum mcm mama
P1240649
mak ngn ayah aku

P1240673
kami pulak ...kali ni tak sempat gi studio amik gambar...petang jer aisya dah muntah2 abih kena baju aku baju dia...so bertukar lah baju..tengoklah kalau rajin amik gambar kat seremban..kalauuuuuu rajin

P1240647
lagik
P1240674
tahun ni dpt extra ..paksu dah ada gaji ..
P1240671
baju yg manik ku jahit sendiri...cuba tengok..cam balung ayam tak kerongsang kat dagu aku tu hehehehhehe belasah!

P1240676

sekeluarga
P1240648

ok dah tamat...
pastu kite gi makan! aku masak lodeh ..nasi impit....abihhh lodeh aku heheheheh

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin