Akhirnya dpt merempit bersama..... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, December 26, 2011

Akhirnya dpt merempit bersama.....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Setelah sekian lama motor ni jadi ahli keluarga, ni ler kali pertama leh meronggeng berdua ,hihihi punya la nak amik kesempatan sementara mak mai umah ,nak gi beli mi goreng ja pon hahaha nak gak pi beli berdua

Tu nasib baik tak gi beli mee kat nilai hehhe ...mlampau sgt la kan..

Ok tu jer nak update :)

4 comments:

zila said...

Syok merempit..hehe

Puteri Satu said...

beli mee kat nilai..leh singgah umah akak terus..ngeeeee...

sue zainun said...

bestnya naik motor besar.. sekali sekala xsalah..dua kali dua kala lagi best..hahaha

ana-kirana said...

zila,
hehe takut gak ....rasa laju smcm jerrr

k.puteri,
kami singgah makan terus laaaah....ehehe

sue ,
best tp susah nak cari masa berdua nak naik ..ni pon baru jaaaa merasa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin