HUJUNG TAHUN MASA UTK SERVIS BADAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, December 23, 2011

HUJUNG TAHUN MASA UTK SERVIS BADAN

Hikhik..nak tunggu ujung tahun baru nak servis yerrrr ..hahha bukan apa..byk sgt kekangan waktu (dan jugak wang) hahaha..nak tunggu murah2 jer …

Alang2 ujung tahun masa utk habiskan cuti …almaklum ler leh carry fwd sket jer..so kena berjimat cermat cuti simpan utk thn depan pulak ..

So…kami beli voucher SPA yg sangat berbaloi ni kat milkadeal …rm48 jer..masa tu aku tgk dah 130 org beli…terus ajak geng joyah beli..tak syiok buat srg2..so buat sama2 baru meriah kan..hahahha
IMG00002-20111222-1031
2 orang mak budak nak bermanjakan diri
Pakej yg kami dapat ..body massage ,body scrub guna kopi ,berjakuzi dgn air garam ,pastu moisturizing ..berbaloi sgt lah..kalau gi urut biasa2 pon rm60 sejam ..
Kami tiba 1030…1240 siap rawatan!
IMG00003-20111222-1031
Berpoyo2 amik gambar dulu haha….buat2 jakun…serius kemas.cantik bersih ..leh tgk galeri gambar kat website derang http://andamaispa.com/
IMG00004-20111222-1032

IMG00007-20111222-1033
Masa berjakuzi ..berangan jap jadi mak datin hahaha..borak2 mcm tak payah keja..padahal jap gi tengahari nak masuk opis keja pulak
Secara keseluruhan..sangat berpuas hati dgn servis pekerja dia yg ramah….urut pon best ,tempat yg best …sblm ni gi tmpat biasa2 jer…lepas ni ada voucher nak grab lagik..badan pon nak kena servis ..keja setahun..servis sekali ja!!!

2 comments:

Em's Family said...

betui..badan lagi kene servis heeh

bie said...

thn dpn bli lagi jum jum hahaha ..best kan

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin