TERASA HATI .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, December 13, 2011

TERASA HATI ..

yer..saya seorang yg sensitip...hati ni sangat mudah terasa ...tengah berusaha nak kuatkan hati.

bila saya terasa saya akan merajuk ...bila merajuk saya tak akan amik tau lagik ..


oh sebenarnya saja nak cerita....boleh sy terasa bila org kata "anak kau laparrrrrnyaaaaa " ...sila baca intonasi yg mcm saya tak bagi makan ..

lain intonasi lain jadinya ...kalau kata "cian dia ana...lapar dia tak makan kot kat sekolah " aku leh terima ..please lah..dah sah2 budak tu sehari kat tadika ...last makan minum petang kul 3.30...aku amik 5.30 ..kadang2 dia tak makan kueh yg dia tak bekenan...haihhh tak tau lah nak cerita mcm mana ...dah byk kali lak tu dok kata benda gitu ..
.ada lagik benda yg terasa tapi malas nak cerita ....pendam saja...

kalau tengok anak org ..tak yah la komen apa2....
**************************************************

lain topik lak ..

ni tengah berusaha utk bersabar ..nak jadi isteri solehah :) ..pastu mintak asben berdoa supaya isteri dia jadi solehah ...

"solehah tu apa abg"saja nak test dia ...

yg saya paham solehah tu ialah jadi isteri yg sejuk mata memandang ,taat pada suami dan jauhi sifat mazmumah ...

"abg..abg sejuk tak pandang saya " hihihi

"sejuk2 ,.sejuk..."main2 jawab nyampah


sifat mazmumah ni yg nak berusaha ni ...seemalam dah fail ...bila suami bgtau kena balik lewat....darah terus naik..huhuhuu ..terus mesej bukan2 kat suami ...sbb saya geram ...mcm esok dah tak leh keje..huhuhuhuhuuuh

org yg audit pon satu ...tak leh ke sambung esok meng audit ..

tadi pagi marah kat anak sbb makan sepah2 dalam kete...huhu pastu nyesal ...camna la nak control kesabaran ni

3 comments:

Em's Family said...

tak yah orang lain, mira pun kalau orang sentuh cakap pasal anak i.. memang i cepat terasa jugak

ana-kirana said...

mira,
kan2 hehe.....

Cho Zila said...

samaler gak.. semua ibu memang gituler perasaanya... akakpun selalu gitu lepaih marah nyesal..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin