2901 ke-6 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 30, 2012

2901 ke-6

semalam ..2901 tarikh kami disatukan ...baru genap 6 tahun..jagung muda lagik :)
kali ni tak gi celebrate mana2.....just potong kek makan ngn anak2 ja kat rumah..
hadiah pon dah dpt advance aritu kan ...haha hadiah bersama jimat :P


IMG00163-20120129-1723
semoga kasih sayang ini berkekalan selamanya...

IMG00165-20120129-1723
aiman tumpang happy ..nak tumpang potong kek tak daapat :P
IMG00166-20120130-1122
kad yg saya dapat di tengah malam buta ....brilliant katanya hiks :)


IMG00158-20120129-1458
tak sangka pulak dia gi tempah sesi urutan kat Thai Odyssey sbg hadiah sampingan hihih... tahu pulak dia saya suka menda2 gini... **terharu tauuu **
semalam dah pegi urut kat sini ...asben tempahkan utk thai tradisional massage..tapi tengok gambar mcm kepak sana kepak sini..takut pulak nak cuba..takut sakit..so saya tukar amik aromatherapy massage ...saya pilih aroma firm n tone..utk kulit jugak lah ..bau pon sedap

mmg besttttttttt sgt urut  kat sini!lain lah dgn urut spa ngn urut thai ni..mesti cuba :) ..(awarded Best massage centre)
saya amik yg 60 min =rm104 termasuk tax ..

IMG00147-20120129-1155
terima kasih suami ku :)

4 comments:

my little family / kaftanbatik said...

epi anniversary Ana.. ^_^

| SUE | said...

hepy anniversary ana & bapaknya Aiman&Aisya.
wow...seksi la kad tu...super brilliant ok part body tu..jeles! hahaha

rynas said...

happy anniversary Ana mg berkekalan sampai hujung nyawa.

ana-kirana said...

tq kak ayu,sue n ct .... :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin