IMBASAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, January 27, 2012

IMBASAN

Sajer2 belek2 gambar kahwen dulu ….sangat simple majlis kami…yer la kewangan masa cukop2 ajer ..kenduri aku guna duit sendiri…duit hantaran campur duit saving….bajet sungguh lah …jgn kata nak gambar pre-wedding kea pa …photographer pon tak amik… adik aku ler jadi cameraman..pinjam camera gabak kwn dia ..tu pon yg jenis guna Kodak tu.. Nak salin baju berpasang2 lagi lah tidak..selai tu jer la baju ..mmg bajet habis lah..
P2261425
Kat kedah pakai baju songket..amik kat kedai kwn kg …nyesal pon ada gak ..mekap dia main cincai jer..pakai bedak pon yg dah nak abih..jenuh dok tenyeh span2 tu …pastu mekap kalut2..sbb ada org dok tunggu nak mekap jugak…mekap kat kedai …haihh sabau jer la….tak suka tgk gambar kat kedah..selebet
P2040054
Melaka ..tema hijau ..
Mesti korang heran apesal tiba2 dok cete kawen pulak ni hehehe…saja ler…imbas2 nak dkt anniversary ni  :)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin