AKHIRNYA …JADI JUGAK INSPEKTOR | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 9, 2012

AKHIRNYA …JADI JUGAK INSPEKTOR

7 jan 2012 - adik aku 'grad' ..sbg seorang inspektor...berliku jugak lah dia nak masuk polis ni..
amik degree benda lain ..tapi nak gak jadi polis..lepas grad keja kedai makan ...pastu beberapa kali mohon masuk polis ...berapa kali inteview...yg terakhir berjaya...dia mohon sbg konstabel dulu..

lepas tamat latihan konstabel  ..borang utk inspektor pon keluar..terus mohon..kali ni tak begitu sukar sbb dah masuk dalam dulu kan..
9 bulan jalani latihan...sabtu baru ni ...berjaya menggapai cita2 dia... tumpang gembira ....mak pon seronok sbb dia dah kerja tetap ..buleh ler nak kawen jaga anak orang
IMG00078-20120107-0848

Kami sampai kul 8….semua tempat sudah penuh..pandai2 la cari tempat nak duduk….aku tengok ada yg siap bentang tikar cam berkelah dah…tak tahu event mcm ni ramai org..igt dah ready tempat bwh khemah cukop semua

adik kata kul 5 pagi dah ada yg sampai ..huhu kul 8 baru start acara...

IMG00083-20120107-1015
bersama mak ngn ayah...alhamdulilah mereka masih sempat melihat kejayaan anak bongsu nak jadi polis

IMG00084-20120107-1026

IMG00082-20120107-1015

IMG00086-20120107-1027
sesi kakak pulokk...

IMG00092-20120107-1039
Inspektor tak habis kursus :P
IMG00091-20120107-1038
amacam ada gaya? :P

IMG00095-20120107-1055


IMG00093-20120107-1041
ngn mak saya ..huhu sedih lah mak dah balik kg...2 minggu kat sini..balik2 dari antar derang naik bas..rasa  sedih tgk bilik kosong uhuhuhuhu

IMG00090-20120107-1033
tahniah inspektor zamri!berkhidmat utk negara yer..jauhi rasuah ..byk kali pesan kat dia ni jgn dok amik



video
sedikit video perarakan ...dari kejauhan jer

2 comments:

Mas said...

tahniah,kt pulapol kl aritu ker?pasni posting mana ;)

ana-kirana said...

kak mas,
aa pulapol semarak tu ..dia dpt ipk selangor (shah alam)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin