HARI PERTAMA AISYA … | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, January 4, 2012

HARI PERTAMA AISYA …

Kalau dulu ada entri hari pertama abang ..utk adik pon mama tak lupa..
Cuma kali ni mama tak ler neves macam dulu …sbb aisya dah beberapa kali antar daycare kat sini..
Kalau dulu mama asyik ler teringat si abang takut tak biasa ..kat aisya mama yakin aisya ok dan boleh suaikan diri..
Semalam mama pegi jenguk jugak tengok keadaan aisya ..sbb masa antar pagi tu dia nanges tak nak ditinggalkan…pastu nak abang duduk teman dia kat kelas ..
Cikgu kata aisya nanges sekejap jer..lepas tu dah ok …
Tujuan mama hantar tadika ni pon nak bagi aisya pendedahan baru..bergaul dgn kawan2 …aisya baru 3 thn utk kelas 4 thn tu ..
IMG00033-20120102-1842
Si kecik yg dah nak besar ….
IMG00067-20120103-0732
Pagi hari pertama
IMG00068-20120103-0733
Excicted dgn beg baru sasha dia ..dari malam dok galassss jerrr
IMG00069-20120103-1052
Masa pi jenguk ni aisya dah mula tunjuk kelasakan dia dah…curi2 amik gambar takut dia nampak mama datang
IMG00070-20120103-1052
Tak lepas tu bantal baru dia…

Rutin baru mama pon bermula tahun 2012….dah tak carpool dah skrg ni ..agak rileks sikit la pagi2 ..kalau sebelum ni kul 7 dah keluar rumah sbb nak gi senawang dulu ..sekarang 730-740 baru bertolak ….815 sampai opis….ok la tak kelamkabut sangat.

1 comment:

Em's Family said...

dulu mase tengok aisya dalam pantang lagi.. sekarang dah masuk sekolah dah.. cepat betul

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin