AJL 26 yang saya suka ….. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, January 31, 2012

AJL 26 yang saya suka …..


Paling suka sekali …alyah kisah hati…meremang bulu roma cheqqqq..dan harap dia menang..



Yg kedua meremang kan bulu roma ..3 suara ..beribu sesalan


Karma faizal tahir….Suka jugak tp tak meremang sgt laa…suka tgk persembahan bertenaga dia



Yg paling tak suka …
Cinta muka buku …sori yer saper yg minat ..makcik ni dah tua….tak berapa minat ler lagu2 gini ..

1 comment:

Em's Family said...

kisah hati - suke sebab ade remy ishak, mule2 "eh sape mamat hensem ni"

beribu sesalan - best
faizal tahir - tak sabar nak tengok ape dia buat

najwa - mase dia buat persembahan cakap kat emran - ni macam orang tak prektis je, tergagap2 lepas tu macam takut2

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin