RANDOM~~AIMAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, February 3, 2012

RANDOM~~AIMAN

Harini entri ringan2 jer…arini nak cerita pasal aiman…
Aiman ni sekarang banyaaaakkk tanya..soklan2 dia kadang2 tu tak larat nak jawab ..selalu tanya soklan sains ….kadang2 nak explain pon rasa..eh dia paham ke ni …

selalu gak tanya..kenapa mama lahirkan aiman..kenapa mama kawen ngn bapak..kenapa itu ini..kalau makan pulak..tanya ni diperbuat daripada apa..dah mak kau tak tau sgt reseepi2 ni

lepas tu ….dia ni ada la jugak sifat2 kewanitaan ..hhiks..rajin jugak tolong..kalau datang mood dia nak kemas rumah,..aaaa..abih semua dia kemas..barang2 dia sorok2 tak bg nampak selerak..pastu carik tak jumpa..bangun tido dah pandai kemas katil sendiri…mmg la tak kemas sgt..tapi dia cuba tiru cara kita kemas ..ada gak la inisiatif…pastu sekarang ni dah pandai tarik langsir ikat tepi tu …biasa nya weekend pagi2..kami golek2 dulu malas bangun..budak2 ni dah bangun derang turun dulu tengok tv..aiman lah yg selak2 langsir ..aku turun2 dah cerah ….pandai jugak dia nak tarik langsir ketepi tu..tak la sekemas yg kite buat…tp saya sgt hargai usaha dia …

plg terharu sekali..dia akan datang peluk “mama2 …aiman anak mama…sayangggg mama”sambil cium2…amboiii sejuk hati aihhhhhhh
pastu saya cakap..aiman kena jadi anak yg soleh ..pastu dia jawab “sole sole sole..”gaya ucop wilcha..huishh main2 tu..tapi dia tanya lah pastu…soleh tu apa..

dia ada suarakan jugak..”mama.aiman nak jadi ketua kelas “ …pastu saya pon ckp la gitu gini nak jadi ketua kelas mcm mana..
pastu tanya dia sapa ketua kelas skrg ..
”Sabrina ….aiman ja tak jadi ketua kelas” berhajat betul dia….

17122011255
Aiman di kenduri abg azi..anak pengasuh yg rapat ngn dia..
17122011257
Aiman ngn abg fitri…abg kesayangan dia jugak ni

1 comment:

Em's Family said...

dah besar anak teruna sorang ni.. nanti takyah jadi ketua darjah, jadi ketua pengawas terus :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin