RANDOM | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, November 7, 2012

RANDOM

salam :)
lama tak update...hampir2 sebulan kot ..hehe spt biasa salahkan mood malas ..dan jugak rasa macam tak da benda nak cerita...

pejam celik pejam celik esok lusa anak bujang saya dah nak konvo..tahun depan dah nak sekolah..sebenarnya rasa sedih anak makin besar
sekarang tengah nak siapkan photobook dia dari lahir sampai grad ..tu pon tunggu mood rajin  jugak

cuti sekolah ni tak pegi mana2 ..bawak gi tido hotel dan pegi i-city ja ..nanti saya rajin saya update cerita nya :)

oh ya kpd yg belum ada destinasi percutian lagik..boleh la cuba ke Tiara Beach Resort ..
sms saya 019-2616765

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin