MENGHIBURKAN HATI ANAK2 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, November 12, 2010

MENGHIBURKAN HATI ANAK2

janji mesti dikota
nak2 pulak sekarang aiman tu dah pandai menuntut...jgn ler telepas cakap kat dia
aritu berjanji nak bawak gi taman..dgn syarat gi sekolah tak ponteng
janji ini sng ditunaikan...tak yah duit..dekat ...pastu mak pak pon leh join utk kurangkan inci di badan

cara hiburkan anak2 tanpa bayaran

selalu pegi kat s2 city park..tapi selalu ramai org ..nak naik buai pon kena beratur..sbb buaian sikit
ramai budak2 kat playground tu

pastu minggu lepas asben bawak gi taman kejiranan rasah kemayan..dekat sgt ngn umah kami tu..
taman ni baru lagik..tak der org pon masa kami sampai..ada la 2 org tgh jogging

semua peralatan baru..


aiman yg aktif
lepas main bola ngn bapak

sini mcm best lagik.. slide nya tinggi..ni utk kanak2 dah besar sket kot..ada satu lagik tempat rendah sket..

aiman mencuba ...



adik tak berani lagik yg melingkar2...yg biasa2 jer dia berani

lepas jogging separuh jalan...dah semput katanya..nak kejar aiman pon tak larat
aiman larik laju
aku ngn aisya jalan2 ikut belakang derang

leh wat pentas ..kawasan sini luas jugak la taman nya

kawasan batu pijak
kami dah penat2...budak ni aktif lagik
byk sungguh tenaga budak2

pastu..cehhhhhh konon2 ni..ni konon berazam nak gi taman tiap minggu..
azam nak kurangkan inci kat pinggang
nak tau brp byk inci kena kurang...korang ukur lilit punggung..
ukuran pinggang adalah lebih kurang 70% dari ukuran tu
so nampak la ada figure sket kan..kalau tak mcm pembaris jer badan

cara kedua-hiburan dgn bayaran
ini sekali sekala boleh la...bukan apa...takat nak main2 benda ni tak kisah lagik
sekalik pegi rm20
time yg kisahnyaaaaaa..time nak balik tu..mesti kena amik apa2 toys..baru nak balik
kalau disambar yg murah2 tak pe gak...

aisya keja nak turun jer..bukan leh lama2 main


ni dah janji masa dia demam aritu...so kena tunaikan lah
bapak rajin layan



dan dia jugak sakan main

 
p/s: opismate  tgh berhuhuhaha di MV skrg...tabahnya aku kat opis ni..sabar2


8 comments:

FAM said...

best pulak aku tengok taman ko tu. dh mcm dlm fitness centre. freeeeee plak tuu.

:: iManja :: said...

seronok jugak macam ni kan...tapi bebudak taw jerla, depa tu mana taw letih...lagi dikejar lagi laju depa lari...

eh cik ana, arinikan jumaat...dok opis ja?

riz said...

bestnyer ana...ada masa gi taman...aku??huhuhu

ain said...

mmg paling jimat kalo pi taman...

Anne said...

sian kat mak dia.. sebokk je ngan camera tu...
... gambo terbaru photograper yang "kurang" inci x de ke?

chugie said...

anak2 gembira, kita pun gembira kan..!

farra8979 said...

best la aiman ngan adik yer... dpt g taman.. ^_^

ana-kirana said...

fam,
aaa rajin ngn tak rajin ja nk buat haha

sue,
tu la..semput kita nk kejar
hehe arini dlm sejarah dok opis :)

riz,
sabtu ahad tu free leh la ..
curi2 masa tu riz...

ain,
hehehe sesuaiaa

anne,
hahahah tunggu la langsing pinggang kerengga hahaha bila tahun tak tau

chugie,
ya betullllllll

fara,
leh la kan..kecian kat derang dok dlm umah ja

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin