TAMAT SUDAH TAHUN PERTAMA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, November 23, 2010

TAMAT SUDAH TAHUN PERTAMA

TARIKH  PERISTIWA : 13 NOV 2010
LOKASI  : AUDITORIUM MIMOS

tahniah mama ucapkan kepada anak mama ..susah payah perit jerih pagi2 mama dok tempik
berjaya aiman menyudahkan tahun pertama di tadika
mama harap cabaran tahun kedua dan seterusnya tidak lah sesusah tahun pertama
sebenarnya..masa mula2 antor rasa kesian kat dia...sbb masih kecil lagik...mcm baru 3 thn dah nak start sekolah...tapi akhirnya rasa keputusan yg dibuat tak salah ...bagus utk aiman...aiman dpt bergaul...dapat kenal kawan2..dapat belajar ,main dgn sistematik



dulu masa awal2..cikgu dia kata..susah nk control dia...suka buat hal sendiri...lari sana sini..tak nak buat keja yg disuruh
bulan demi bulan....dah nampak kemajuan..


aiman 2 dari kiri
cikgu dia kata ..takut dia malu atas pentas jer..
nasib ler dia mau buat jugak



menunggu giliran persembahan


menuju ke pentas...
"aiman!aiman!"mama jerit lalu tepi mama
keras kepala tak leh nak tgk mama dah


yg jadi rama2, 3 dari kiri tu anak buah Dr sheikh muzafar..cehhh nak bgtau gak tu..

sempat toleh sket kat mama.lepas persembahan dah ni

nak turun amik hadiah pulak
yg belakang tu kawan baik dia..Wawan

cikgu2 nya yg bertungkus lumus...oooo susah oo nak kawal murid2 ramai2 gini

aiman menerima hadiah akhir tahun..
yg belakang tu barisan graduan kanak2 6 thn

dah tamat!
lega mama

2 comments:

nurqaseh said...

terharu baca post ni...hahaha....pasal anak2 ni hati cepat tersentuh...

ana-kirana said...

qaseh,
hihihi..terharu ek ..saye pon rasa cm tak caya jer..anak ku dah tamat setahun

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin