PEMERGIAN DIPENUHI KESALAN..... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, March 14, 2012

PEMERGIAN DIPENUHI KESALAN.....

Ok..mula2 saya pon seperti orang lain..berasa marah dan mengecam ibu Dirang yg membiarkan anak dia yg lapar pegi kedai sendiri ....
lepas tu ibu dia mengaku pulak tgh leka ber fesbuk sampai tak teringat anak belum pulang..lgik la dia kena kecam..

ok betul mcm saudara hazrey cakap..ibu dia jujur berterus terang mengaku kesalahan leka berfesbuk..
kemudian saya baru tahu..oh rupanya dia dalam pantang....ok boleh jadi alasan tak leh masak utk anak makan..tapi bapaknya buat gapo?ok lah tak payah persoalkan benda dah jadik..
.
sekarang semua org sedih dgn cara pemergian adik Dirang...mengapa manusia begitu berhati binatang sekalik!apa lah dosa budak kecik ni ..kot ya pon berdendam dgn org lain..semoga pembunuh mendapat balasan setimpal..kalau boleh bakar jugak biar dia rasa macam mana huhuhuuhhu

lepas tengok video ni....sedih .
harap2 kita dijauhkan dari org2 yg kejam macam ni..sama2 ambil iktibar..

saya pon penah cuai..aisya hilang 5 min di jusco..sekelip mata saja tgh pilih cermin mata ngn asben..tu pon dah berderau darah kami berlari cari ...



~source ~kredit to http://www.hazrey.com/

4 comments:

Em's Family said...

ntah lah susah nak cakap kan.. tapi bende dah jadi.. ape pun ibu2 yang lain boleh dijadikan pengajaran untuk kite semua

Nida Mohd said...

Betul ke dia dalam pantang,sokaba bitau dah 3 bulan baby dia yang kecik tu..dlm video tu pun nmpk mcm dah besar..wallahualam..semoga menjadi peringatan buat semua ibu bapa dan saya sendiri..Alfatihah buat arwah..

riz said...

kesian kan...dhlah rumah dia dkt ngan umah aku...ank2 plak jenis suka main basikal tanpa pemantauan, x psl2 makcik2 bebel supaya jg ank jgn bagi kuar!

ana-kirana said...

mira,
tu la..tak tau la..versi cerita macam2...yg penting amik iktibar

nida,
aa betul gak..tgk video tu cam budak tu dah besar pon hehe...


riz,
kunci ja pagar tu riz..budak2 mmg tak leh lepa sket..mesti nak kuar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin