TRAFIK JEM + HANDLE 2 ORG ANAK.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, March 12, 2012

TRAFIK JEM + HANDLE 2 ORG ANAK..

 2 hari pada minggu yg lepas..hari jalan raya meriah...hari trafik sedunia hhahaha tudiaa..
hujan+banjir+ jem =kuala lumpur...
ok hari pertama saya sampai tol sg besi 8.15 pagi...dalam kira2 berapa km saja lagik nak sampai pintu masuk TPM ..saya terkandas dlm trafik sehinggalah tiba di opis 1045..ok syabas!kebas kaki lenguh bagai..almaklum ler bwk kancil manual lak tu
tapi gunanya kancil ni senang nak menyelit dlm trafik sesak begitu ...

dengan tensen trafik jem...berharap anak2 dalam kereta tak buat perangai..kalau tak...haihhh paham2 jer la...nak layan karenah 2 orang  ni pon mcm2....asben saya pon tak berani nak bawak 2 org anak jalan jauh2 tanpa saya di sisi ..



IMG00506-20120308-0857
awal2 mereka ok melayan majalah aulad..nasib la bawak ..so tak boring sangat..

IMG00507-20120308-0857
aiman leka membaca nama bulan2
IMG00508-20120308-0857

IMG00505-20120308-0857


IMG00511-20120308-1016

ok mereka dah mula bosannnnnn
IMG00512-20120308-1016



HARI KEDUA
masih lagik trafik sesak teruk..makanya saya  pon exit la UPM ...
tapi bagaikan keluar mulut boya masuk mulut rimau ..
hehe jem masih meriah di semua jalan alternatif....aduhhhhh

tapi saya samapi awal sket dari hari sebelum..930 ..
IMG00518-20120309-0906
masih tersenyum..org dah tensen..saya tak sanggup nak amik gambar muka saya tgh tekanan hehehhe

IMG00517-20120309-0906

ok peace!jgn tensen2 mama ......




p/s : nak CANTIK  jom klik sini
        nak SIHAT masuk sini

2 comments:

Em's Family said...

wooo lame tu... wa tensen woo kalau lame2..

madammondoq said...

canalah kalau i dah ada 2 org nk layan dalam kete nanti.. huhu.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin