PUASSSS! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, March 9, 2011

PUASSSS!

K suarakan rasa ngidam yg menjadi2 di FB…ada jugak rakan yg prihatin….walaupon aku tidak peknen..tetapi mengidam ku pada yg satu ni…huishhhhhh ..

Nasib baik la arini dapat makan..kalau tak jenuh nak tunggu balik kedah
Kat seremban susah nak jumpa laksa utara yg sedap yg memenuhi rasa lidah ku
Nak masak sendiri tak reti :P ..padan muka!

DSC06215
Bukti bukan aku masak hahahha…kawan tlg beli kat pasar malam..simpan dlm fridge..pagi ni bawak utk aku…terharu betul rasa…

DSC06216
Panaskan kuah 2minit pon terasa lama …tak sabaq!
Suapan pertama masuk…..arghhhhhh legaaaaaa….
Dan hingga titisan akhir…licin tidak ku biarkan tinggal walau setitik

Thank you sarah! beli tudung kat dia naaaaa… tlg promote 

5 comments:

genny da bomb said...

adui smp mcm tu ka..ada ja org jual laksa kat bangi ni..kat pasar malam..huhu

Hajra Tudung Shoppe said...

wah..cepatnya upload..ni mkn dulu ka upload dulu..hehe..insyaAllah tak lama lg ngidam betui la tuh..semlm awfa pun pulun mkn..asyik mntk tambah..

ana-kirana said...

geni,
ada tu ada la kat pasar malam s2...tapi tak samaaaa rasa ..

sarah,
makan jugak dia ek....mmg geng betul laaa..
aku mkn kenyang baru upload ni hahahaha..buat kenangan :P

Em's Family said...

ape kes ngidam ngidam ni. haha ni ntah2 dia kasik ngidam dulu untuk kemudian hari :D kekeke

ana-kirana said...

mira,
itu la..ngidam cam org peknen lak haha ..mcm dah lama tak ngidam :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin