BARU SEHARI SUDAH RINDU2 …. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, July 4, 2011

BARU SEHARI SUDAH RINDU2 ….

Bukannya tak biasa aisya ikut pengasuh…tiap kali dia tak der tu la rasa sunyi sgt2…
Masa dia ada bergaduh ngn dia..bila dia pegi…haihhhhh sedih sendiri

Makan ayam teringat kat dia...tgk botol susu tak basuh pon teringat
Aisya pengasuh bawak gi kota tinggi…sampai Rabu..nak amik cuti lama2 aku pon tak byk cuti..makanya pengasuh terpaksa bawak jugak lah

Aiman mcm tak kisah pon adik dia ada ke tak..
“aiman ..adik gi mana ni”
“mama tanyalah mak..adik kan dgn mak”
Dia sampai2 umah smlm
“mama..dah gi tgk wayang ke ngn bapak”
“mana pegi lagik..mama kan demam”
“baguss!..tak tinggalkan aiman” punyala dia takut org tak bawak dia gi tgk wayang..
DSC06877
Peace!3 jari ..
DSC06876



DSC06880


BAGAIMANA NAK MAKSIMUMKAN UNTUNG? Klik >>>
http://investwithmaaklmutual.blogspot.com/2011/07/bagaimana-maksimumkan-keuntungan-dgn.html

1 comment:

| SUE | said...

maken comey anak dara ni...sweet!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin