BINI BARU @ MADU AKU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, February 28, 2011

BINI BARU @ MADU AKU

kisah duka nnt kite stori...
nak share ahli keluarga baru kami.....
'dia' sbg bini no 2 skrg...kehadiran 'dia' menimbulkan rasa irihati si hitam ...si hitam telah tunjuk tanda protes nya baru2 ni

aku tak jeles ngn  madu aku ni...sbb aku pon suka :P

DSC06161
belum cukop complete lagik...baru beli helmet ..glove belum..jaket ..kasut semua belum...habis duit ke situ jer nnt..


DSC06159
pose utk gambar profile katanya :P
apa katanya jiran sebelah...kami dok fotogedik kat depan porch

DSC06160
tunjuk muka sket...motor 2nd ..honda CBR 600cc .baru nak berjinak2

DSC06136
ready nak gi beli cendol madu rembau hahhaha..
aku mmg jahat..dia nk gi workshop ..aku kirim cendol ..dia dok tak nak bawak..aku suruh bawak backpack utk letak cendol...paksa sungguh hahaah

DSC06138
vrooommm vrrrooommmmm!
berdebar lak aku tgk dia smlm

pasni aku pon nak kena sevey costume aku gak hahaha...merempit sama2 baru layannnnn..

10 comments:

riz said...

wah jiwa muda...selmt merempit!

ain said...

uish...best naik moto laki bini...

kasik flashback zaman bercinta naik moto masa lom ada kereta...

Mr MY Power Tools said...

berapa rege nyerr tu?

ana-kirana said...

riz,
muda sokmo :P

ain,
tak sempat lagik ain...baru meronda dlm taman jer...kena amik cuti nak meronggeng

tuah,
ala..murah2 jer..moto 2nd

|| sue-imanja || said...

wah ana nak merempit...nanti dah ada kostume kasik tayang yer

ana-kirana said...

sue,
hiks....smlm baru dia beli helmet utk kite...lain2 barang tak tau lah bila nak beli tu..nak naik nya pon tak tau bila lagik

Najwa said...

h kata dj..mst madu hg montok2 tonggek2..weken bole la merayap ronda2 dgn encik ali bersama madu hg ni..mst besttttt

gadisworld said...

wahh bestnya kak..leh ler together2 lepas ni naik moto..ada rasa mcm roy n azura tak ? he..he..

JJay said...

cantik moto laki hg ana..jgn ada org lain nak bonceng sudah...hahahaha

ana-kirana said...

najwa,
kena amik cuti lah nak meronggeng hehehe ..

gadis,
belum feel lagik huhuhhuuhuh tak sempat merasa lagik

jj,
haiiiiiippp! hang muluuutttt...hehehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin