SAAT BAHAGIA dan SAAT MEROYAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, February 2, 2011

SAAT BAHAGIA dan SAAT MEROYAN

tiba2 blog berupdate pada hari cuti
tiba2 status FB bertukar tak sampai sejam ..
semuanya kerana diaaaaaaa...kerana diaaaaaa... (lagu yasin)

saat bahagia pada malam ulangtahun kami...
reaksi : senyum sampai telinga (^_______________^)

@genting
saat bahagia pada hari ulangtahun ke 5
reaksi : senyum mcm kat dalam gambar tu ler




saat meroyan ketika mendapat jadual standby sepanjang cuti panjang ni
reaksi : cukop  ler meroyan kat FB ..letak gambar muka aku tgh meroyan...takut lak korang :P

mula2 aku cool lagik tau...balik dari genting hari ahad...pastu petang tu ..dapat call kena pegi gemas sbb banjir...ok cool lagik

pastu tak leh balik..kena duduk kat bilik gerakan...
ok cool lagik


pastu semalam tak balik lagik ...derang letak dia stdby kul 12-8 pagi ..
pastu tadi bg jadual terkini

lepas tu keluar status meroyan aku tu !

ok sekarang berjawab sudah kenapa entri keluar pada hari cuti panjang gini
dulu plan nak balik kg kedah raya cina...tapi tak jadi sbb dah balik masa paklang meninggal tempohari
nasib ler tak jadik...kalau kata terpaksa cancel sbb kena stdby banjir ni ..mau aku meroyan 44 hari

ni pon aku dah sms berbaur ugutan :)



No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin