KEJUTAN PADA MALAM ITU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, February 10, 2011

KEJUTAN PADA MALAM ITU

sungguh ..mmg terkejut...nak nanges pon ada bila tgk hadiah...(hanya aku saja yg  tau kenapa aku nak nanges...asben pon tak tau kenapa...aku tak cerita :P )

sebelum2 tu dah cakap ngn asben...jgn beli hadiah...kite gi beli sama2 tau ..janji dulu2 hiks..
tu yg tak sangka tu
bila dia kejut kul 1 pagi...dalam kemamaian dihulurkan 2 benda ni diiringi dot dot dot dot
terharu!


DSC05887
kad dan hadiah....tak sabar bgn kul 530 pagi...bukak hadiah sorang2


DSC05890
berbunga2 tgk love :P

nak tgk ke apa?
tunjuk luar jer la ek..ehehhe
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dah ler tak larat nk scroll!



DSC05891
hati berbaldu merah :)

isinya nnt2 ler
"mcm mana abg tau saiz saya"
"mintak yg paling kecik sekali"
ahak!nampaknya aku masih kurus di mata dia :P >>jari jer kurus uhuk!

dulu dia gi pahang..beli baju kat aku saiz S hikhikhik...mmg dia perasan bini dia kecik

9 comments:

Najwa said...

alaaaaa..nk la tngk isi kt dlm hati merah tu...

ana-kirana said...

najwa,
alaaa bukan berlian2 lah...cincin kosong ja..tapi bermakna

genny da bomb said...

ala...nk tgk dalam..pasaipa nangis??tak muat ka??hahahha

KV said...

wahhhh romantik betuk encik abang.

MrS. F!zA said...

Ala kak nak tengok!!!

k.imah said...

nk jugak....huhuhuhuhu...

ana-kirana said...

geni,
kite sembang off record naaa :P

kv,
kadang2 ja kv..tak disangka jugak

fiza,
hiks..ala biasa jer laaa...cincin emas tu hikhikhik

k.imah,
haihhhhh dah dapat tayar 4 tu..dok diam2 :P

SUZIE APAI said...

yooooooooooo..................

klu aku nangis tahap dewa dah ana oiii....

pnh rasa ape yg ko rasa itewww...

lalalala

gadisworld said...

hu..hu...akak..pesal lak sayer lak yg nak nangis ni..en ali so romantika de amorr ler akak..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin