KENAPA PERUT MAMA BUNCIT? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, February 2, 2011

KENAPA PERUT MAMA BUNCIT?

amboiii anak aku sorang ni tak sayang mulut...

tgh dok baring2...derang dok tekan perut aku sambil bertanya soklan sensitip
 "kenapa perut mama buncit?" jujurnya lahai kanak2
"yer la..dulu kan aiman dok dalam perut mama..lepas tu adik pon dlm perut mama" hujah mama
"nak masuk dlm perut mama lah"sambil selak baju dan nyondolkan kepala

aisya lak mmg suka main perut aku...tekan2..gelak2,yer la..lembik lemak kan..seksa batin aku
tertekan!
tambah2 cuti ni ...nak ikutkan malas nak masak, tak nak makan ..,tapi takkan nak biar anak kebulur lak kan..masak nasi 2 cawan..sudahnya aku gak habiskan...sayang katanya tgk nasi..dah tu..camner laaaaaaa badan tak naik

arini serius rasa takut ..terus pi timbang...sib baik jarum tak terus gerak ke kanan lagik..tapi tak jugak gerak ke kiri....
boleh stress gini!

3 comments:

Mak Su said...

hahahaha, adoi..... cari jawapan ek ;p

anuar said...

Dah tau dah..hehehe

ana-kirana said...

maksu,
uhuk...sib baik anak yg tny.kalau bapak buat2 tanya...pelekong ler jwbnya

anuar..
haaaa apa yg tau tu? ha ha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin