BIRTHDAY KU BIRTHDAY MU JUA …. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, April 26, 2011

BIRTHDAY KU BIRTHDAY MU JUA ….

DSC06504
Hari ni hari lahir asben ku ..selang 2 hari dari tarikh lahir ku ..so mmg akan berkongsi sambutan besday lah…jimaattt!
Selamat hari lahir suami ku :) ...yang ke ermmm ermmm..

Pada mulanya aku nak tempah kek …tapi jadi terlupa pulak…akhirnya kek jusco jadi pilihan..
Nampak luar cam sedap..tapi dalam keras sedikit..
DSC06506
Pada malam besday ku…kami berkongsi menumpang sambutan yg dibuat utk mak mentua .Tujuan balik kg baru ni pon nak meraikan besday mak
Kek mak mentua 69 tahun sudah

DSC06500
Bbq bersama ahli keluarga ..adik beradik asben semua balik kecuali 2 keluarga …adik ipar aku yg rajin menguruskan majlis ni…kami hulurkan duit sajer…aku pulak sakit kepala berdenyut2…so mmg tak dapat nak hulurkan bantuan tenaga …
potong
Pasangan yg menumpang menyambut besday mak …..senyum tu tapi kepala sakit..gagah jugak turun gi majlis..nak ikutkan hati mcm nak tidooooo jer…setiap bulan aku mesti sakit kepala…asben kata ’senggugut kepala’
suap
Dah menumpang ..gedik bersuap2 pulak….

Lepas majlis ..kemas2 apa yg patut..tolong jugak lah..buat yg terdaya..pastu tidooooo..anak2 pon aku tak peduli terus tido dulu..serah pada asben
DSC06514
Bangun pagi tu…dalam kegelapan dan kerabunan …ku lihat hadiah ini di atas meja mekap….dah tahu dah isi dalamnya…buat2 terkejut jugak…
masa gi beli tak balut pon lagik..balik rumah dia simpan kat mana ntah...punya la tak bagi aku tengok
"ni sape balut bang"
"suruh org kedai "
"laa ciannnyaa..abg beli wrapper jer pastu suruh balut pulak "
selamber dia jer...kalau aku tobat segan nak suruh..beli wrapper selai...lain ler kalau beli barang kat kedai dia jugak

DSC06526
Teka apa?
Kami gi beli sama2….disebabkan ini ..kami hampir kehilangan aisya…dah hilang lbh krg 5 minit gitu ler..
Panik!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Taraaaa!Dior pilihanku
Sebenarnya tak tgk pon brand apa..main try pakai ikut sesuai muka jer..pastu suka yg ni..sbb simple dan color pelik sket…
Design tepi pon tak menyerlah sgt nampak brand tu….
DSC06520
“Thank you darling!hadiah u dah kasi kan….so I belanja makan jer la tonight,ok? “

7 comments:

InaAchik said...

happy birthday kak...
gojes oke spek belalang tu...

Markonah said...

woooooooo..dior gitu..besttttt..btw, hepi besday kt hg jugak encik ali :)

Mama Gee said...

lawaaaa dan gojess sgt spec tu...
hepi besday ya... :)

|| sue-imanja || said...

hepy besday ana.....
wow hadiah jojes tu....cantik!

Mak Su said...

senggugut kepala pun ada? ;)

ana-kirana said...

ina,
thank uuuuuu!

markonah,
tak leh tgk profile ..sape ek..

gee,
thanks!!mmg suka sgt spec tu

sue,
thakssss!!

maksu,
haha dia ler bg nama..dah tiap2 bulan time bendera jepun sakit kepala

Markonah said...

ana..aku la..najwa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin