COLLAGEN MASK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 11, 2011

COLLAGEN MASK

Cara lain mengaplikasikan kolagen asli ni..
Selain diminum..boleh jugak dibuat masker..ni cara saya lah…nak beli kat mask kat farmasi pon boleh..ada 2kpg dlm rm8 kot..rasanya la..dah lama tak beli
Cara menjimatkan..guna kan apa yg ada
DSC06239
Tuangkan atas tapak tgn..sket jer..lebih kurang besar duit 20sen ..pastu tuang toner…gaul2 atas tapak tgn bg larut…sifat kolagen ni mudah larut dlm apa jua cecair…
Lepas tu sapu kat muka…ada sedikit bau kolagen…tahan nafas masa ni heheheh
Biarkan kering sehingga mana anda suka….lapisan yg dibentuk berkilat mcm kita sapu putih telur kat muka..
Dah puas hati dgn ketegangan di muka tu….boleh la cuci muka..dan rasailah kelembutan pada wajah anda!



Utk mencuba …takut alergik ke tak sesuai ker…boleh oder yg 100g dahulu



Contact saya : 019 2616765 –cikpuan ana

8 comments:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

linziana said...

hi mama aiman..slam kenal.. :)me laeve footprint here ;)

Noor said...

Hai... I Add you dlm my bloglist yer!!

ana-kirana said...

salam kpd yg baru singgah umah ni..jemput2 masuk..minum air dulu :) ....

hayati said...

slm puan,nk bertanya kalau nak buat masker dgn collagen ni kena cmpur toner je ke??kalau pakai air biasa je blh x??terima kasih..

hayati said...

slm puan,blh tak kalau nk buat masker dgn collagen ni gunakan air biasa je??mmg kena guna toner jgk ke..terima kasih..

ana-kirana said...

wslm hayati..
boleh ja bancuh..cuma sy tak penah try ngn air biasa..

kalau ngn toner leh dpt kebaikan toner tu sekali hehehe..

boleh cuba ngn air biasa

Mama Nisrieen said...

salam ziarah
http://littlenisrieen.blogspot.com/

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin