PEACE! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 15, 2011

PEACE!

dah tau belum empunya jam omega tu? ..ooopppsss!!peaceeeee..  *sengih*

jam aku pon ada no siri kat bwh jam tu...tapi idak la pulak depa amik nama masa beli ..jam murah ja..buat habis karan jer amik nama bagai  aihhhhh

ok sudah2..biar mereka dgn urusan mereka...

DSC06325
ada org rindu aku merapu ...haii.sue.!!.ni saya update kerna kamu!letak sekeping dulu lah yer sbg warmup...
malas dan tak sempat nak update ..lunch hour merendek makan luar jer...dah kering nnt ...duduk dalam diam2...muhasabah diri ..*insaf*

happy weekend!jom ketemu di pengkalan balak!

3 comments:

MrS. F!zA said...

comei la mak budak ni..

*dataran dato ismail hutson tu bukan ke yg pelakon tu?

|| sue-imanja || said...

hye Ana! Kiyut je ana ni...jeles btol..dah la cun, kulit licin...body anak dara tu...ha berbakol-bakol aku puji...ekekeke.....

silalah rerajen merapu lagi yer...i like...decor terbaru tkde ke? :D

ana-kirana said...

fiza,
hahha tak tau la fiza..

sue,
awwwww sueeee..kembang i tau...jgn la camtu..nnt bertambah kembang hahahah
decor terbaru tgu decor selebriti idaman hahaha cuba nasib kot2 terpilih...mcm tak jerrrrrrr

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin