CARA2 NAK BG AKU MENGAMUK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 1, 2011

CARA2 NAK BG AKU MENGAMUK

Senang jer …
-sila buat umah tunggang langgang …kotor ..sepah sana sini…masa ni cuba amik bacaan tekanan darah aku….

Cara nak sejukkan aku pon senang….asben pon dah tau tektik nak pujuk aku
-kemas rumah…

DSC06286
Semalam…balik keja…tekanan ok..tgk rumah macam ni..pastu depa dua org ni pi tambah lagik..

Bersuka ria bergembira dua2 org tu sambil2 menaburkan cereal…korang rasa aku bertempik ke tak?
Dah bapak depa tak da…nak handle kesabaran ..mak aiii…

Pastu aku mengamuk….terus seme kutip masing2 punya
Mesti jiran sebelah aku heran..ngn anak2 kecik gini pon aku dok suruh kemas..
Aku bukan apa..nak train bg biasa jgn dok suka sepah2…

“kemaaaaaasss!!cepatttt..kemas cepat…mama tutup tv…”terpaksa bertempik…
aku ckp lemah lembut penuh kasih sayang depa buat main2 gelak2 tak takut…

Lepas tu aku sapu..mop lantai..pastu rest..haaa legaaaaa…..pastu baru leh bacakan buku ke apa kat depa tu…

4 comments:

|| sue-imanja || said...

sampai ke bukit mahkota dgr ana menjerit...hehehe...

ye la org kata nak didik anak kene la bertegas juga.. takpa, untuk kebaikan depa jugak nanti..biar berdisiplin

my little family / kaftanbatik said...

sebenarnya psikologi jgk kan? bila balik keja penat2 ,tgk umah kemas & bersih mesti rs tenang je.. lagi la klu sebaliknya,.. dah la penat..sampai umah tgk umah lak sepah..lg moody rsnya.. hehehe

Em's Family said...

tapi kan,, tapi kan.. kalau laki kite suke sepahkan macam mane erk.. hahaha *hint hint,

mamaLUV said...

hahaha..aduii.. sama le kita mama22.. sabar jer la :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin