FUNFAIR ! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, April 28, 2011

FUNFAIR !

Tak larat nak naik genting sokmo…..layan kan ajer budak2 ni kat funfair…aiman ler..pantang tgk ..nak pegi…tapi kali ni pegi naik 2 rides jer...pastu tak main tikam2 ke apa ker…kadang2 rasa mcm berjudi lak dok beli main tikam tu
DSC06491
Peserta tertua …hihihi gigih tu muatkan diri dlm gajah tu..dah la kaki panjang..haru!
Tak naik takut nak bagi derang berdua jer..sbb kat tepi tu tak der guardrail…mana tau..aisya nanges nak terjun ker..tak ke haru ..so terpaksa lah bapak ngn mama teman

DSC06492
Mama pon over !parent lain tak naik pon…kami jer huhu..malu lak rasa ..

DSC06494
Ni gambar aku rasa plg cantik…sbb nampak berpusing tp objek statik..eh aku syiok sdiri jer ni..prof.photgrapher jgn dok komen :P

DSC06496
Rides kedua…feveret derang lah..mini train
Lepas tu terus balik…nasib ler mereka tak melalak..sbb cakap..main 2 jer..bapak tak dak duit hihihhii

p/s: esok mau cuti ...mau pulang ke kg halaman ku..yuhuuuuuuu!nikmati cuti 4 hari sepenuhnya 

1 comment:

Markonah said...

musim funfair kot skrng..aku pun bwk umar pi funfair kt nilai 2 ari lepas..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin