INI BUKAN PREVIEW …. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 18, 2011

INI BUKAN PREVIEW ….

Hari jumaat ..aku EL..pengasuh ada hal…dah namanya bercuti di rumah..bukan bercuti lah namanya..
Sampai kul 9mlm tangan dok pegang mop lagik…..bukan aku dok mop 9 pagi-9mlm..hehe

Sambil2 mengomel sendirian…sambil2 beri motivasi penggalak naik turun tangga mop atas bawah…
“Tak pa..tak pa..keluar peluh ni..bakar lemak..bakar lemak”sambil dok mengemop

DSC06403
Esoknya pagi2 sabtu kami dah bertolak ke destinasi…bukan luar negara…bukan luar negeri…luar kawasan jer sikit ahaks!
Janjiiiiiiii..keluar rumah…janji tak yah fikir nak masak apa…nak cuci umah bagai..nak kemas bilik..
Bangun tido makan tersedia!tu nama bercuti…
DSC06433
Makan tak yah fikir..percuma pulak..melantak tak hengat…dah ler makan mengadap pantai…tak yah pegi restoran2 mewah…masa makan dok membayangkan konon2 berada di Bali hahah tiba2

DSC06432
Masa ni air dah surut ....petang air pasang ..

Lepas makan…lepak2 amik angin…..time ni betui2 aku dah lupa opis..igtkan dah tak keje
cuti kali ni…sakit badan ku!nnt aku tayang video mcm mana aku boleh sakit2 ….
(sensitip tul perkataan video skrg yer…apa cete ni..mcm tak de ending jer)

2 comments:

mummymer said...

cuti kat mane tu ? ni cerite tergantung ni :D

ana-kirana said...

mira,
saja buat cerita tak habis hehe
cuti kat area melaka jer

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin