GOL PALING BERGAYA... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, October 31, 2011

GOL PALING BERGAYA...



aku bukan org nogori..tapi sokong la jugakkan ..dah tu kalau kedah masuk sure aku sokong kedah..
pastu asben  dah kuarkan peribahasa "dimana bumi dipijak..disitu langit dijunjung" ...
dan2 tu dia bg peribahasa kat aku bila aku kata tak mau sokong mana2 hehehhe ....

masa game nak start..kami saja2 la bet ..tak da hadiah pon
aku teka 1-1 penalti..dia teka 2-1

masa ganu dah gol 1 ...ada 30 minit lagik..kami pon dok kata sempat lagik sempat lagik..sbb tgk nogori byk serang ..tambah2 kunnalan tu laju tul dia lari

masa gol kemenangan hai-o tu tak tahan tu...berlari2 kitorang dalam rumah hahaha giler tul heran anak2 tgk mak pak depa
best betul tengok gol dia..hensem bergaya ....tua bukan sebarang tua..org ganu jgn marah dia naaa :P
TAHNIAH NOGORI!

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin