JALAN2 TAK DE ARAH … | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, October 17, 2011

JALAN2 TAK DE ARAH …

Plan asal asben nak gi batu pahat..nak cari barang utk motor dia tu…tapi tak jadi sbb mekanik dah gi beli sendiri ..tapi kitorang anak beranak semua dah siap….laju jer asben ajak gi Melaka ..tak de arah pon nak gi mana..boleh menjadikan sebab nak gi melaka..nak gi amik surat kat rumah sewa..padahal idak la mustahak sgt pon ..balik merlimau leh singgah amik…saja nak kuar rumah jalan2

Singgah makan kat restoran jejantas .Biasa kalau gi makan2…mmg la bapak dia yg gi beli kan ..kami duduk tunggu jer..tapi masa kat A&W aritu ..asben tak tau nak oder apa..dia suruh aku gi beli kan..dia duduk jaga anak..
Ok la..makan2 bla blab la..gi al-ikhsan kejap..pastu masuk kete nak teruskan perjalanan
Masuk2 je kete
“errrmmmm sedaappp…thank you mama..terima kasih mama”baru nak kata sedap yg makan tadi tu
“sama2..terima kasih la kat bapak sekali..bapak yg bayar”
“mana ade..bapak duduk ajer “ Hahahahaha….kesiaaaaaaaannnnnnn….dia tak nampak bapak dia hulur duit..dia igt mama yg bayar semua

15102011034
nak gak tayang bola baru dia..bapak rembat tshirt nogori ..anak rembat bola...pasni kena train bg terer aaa..

15102011035
latihan menanduk bola



Oleh kerana jalan tak de arah…singgah jerk at pantai kelebang ni…pantai yg dah ditambak ..byk org main layang2…nak naik kuda pon boleh..

Kami lepak kejap jer..si aisya dah nak terjun ke air ..boleh la nak rileks2 amik angin sini…sambil makan rojak


15102011036

15102011038

15102011039

15102011041
rojak petis...pedas tapi sedapp!

5 comments:

Deq's Qienz said...

wahh bestnyerr..lama kite xg jenjalan..hehee

ana-kirana said...

deq,
pegi la amik angin pantai petang2 :)

| SUE | said...

aisya nampak cam dah besar...leh jadik kakak

Mama Haikal n Hakim said...

terliur lah tgk rojak petis tu...
bestnya dapat jln2 kat pantai..aku ni dah 2 setengah tak ke pantai...

ana-kirana said...

sue,
buleh2 ehehhehe ...

sal,
hhaha hang kat sana jenuh nak cari rojak petis..jgn ngidam sudah

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin