SUKSES! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, October 4, 2011

SUKSES!

Oh omong2 kosong saje.....bukan sukses apa pon..mesti orang kata..lerrr ni pon nak bangga ..
ehehhee ..walaupon kejayaan yg tak seberapa ni aku tetap gak rasa cam bangga gak sebab apa?sebabbbbbbbb.....

jarang kan aku update aku masak2 kat blog..tak buat entri bukan bermakna tak masak...hehe kwn aku tu  dok tny aku masak ke tak ...aku masak..tapi jarang2..bukan hari2..

pastu seperti sediamaklum..aku tak pernah masak jamu orang makan kan..hehehe gabra!
baru2 ni biras kata nak datang singgah rumah...mau seminggu aku ngn asben dok pikior nak jamu apa..siannnn..kalau sampai petang nak goreng mee aja..kalau sampai tengahari nak masak nasi..
so decide nak masak nasi aja....aku kurang gabra sket sbb dok igt..biras satu famili jer datang..so masak agak rilekss.
menu aritu ..ayam sambal kicap,kari ikan selar ,udang goreng kunyit ,sayur campur goreng,sambal belacan ulam ,ikan goreng...haaaa byk tak cewahhhh sila pecaya i masak sorang2 tau .....
lepas tu tunggu la tetamu datang..
tengok2 derang datang 2 family.....haihh nasib ler aku tak tau dari awal..kalau tak harus tempah makanan hhehhee ..punya la tak konfiden nak masak..

tapi alhamdulillah la...depa kata masakan sedap cewahhhh..nak amik ati kot cewahhh...tapi yg best tu depa kata kari org kedah buat sedap...auwwww..siap tanya lagi perencah apa aku guna..auwwwww!

sekali sekala masak..sekali masak jadi..suruh sekali lagik mungkin tak jadi dah..hahahha ..tu jer cerita sukses i ...sape nak datang lagik?cewahhhhh nak belagak sudaaaaa...

gambar tiada sebagai bukti...sila pecaya sudaaa :P

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin